Pages

Thursday, December 18, 2008

Cuppies for staff Microsun...

Salam...

Esok last day Ain punyer praktikal kat Microsun bahau... Dia request cuppies for her friends.. memandangkan irfan pun dah makin sihat (alhamdulillah) , aku pun ada masa tuk wat cuppies nie.. dan yang paling tak sangkanya nyer, adik2ku ainn, aliff n man (kawan si adib) pun sibuk gak nak menconteng2 kat cuppies aku tue.. habis kelam kabut dibuatnya.. diaorang ni kalau bab menyibuk, memang nombor satu.. kebetulan plak aliff baru sampai dari Jitra pagi tadi pas complete dia nyer dip program kat Politeknik Jitra...


At last nie hasilnya... hasil tangan conteng2 aku ngan adik2 ku yang merapu2 itu.. hehehe... cute tak? cam budak2 tadika jer kan.. wakakaka.. and next week ada plak order Kek n Cuppies from Cikgu Biha tuk hantaran pertunangan anaknyer 25 hb nie.. lum ader idea lagi.. Sabtu nak pi Seremban tuk cari alat2 n bahan2 yg tak cukup n sopping2 sket... Wassalam..

3 comments:

  1. wahh.. cantik2 deco.. teringin nak wat jugak.. tapi art hampehh.. huhuhu
    -mr. hubby-

    ReplyDelete
  2. yong....
    cantiknya kek....

    sedapnya...

    yong..., kakti skang dah teror buat sizzling mee tuh...
    dah byk kali buat..., waktu org datang rumah, raya ari tu pun buat..., pai suka sgt2..

    tima ksh bagi resepi..

    ni pun kat rumah mama ada org nak dtg jap gi.., dah siap buat speriuk kuah sizzling tuh...

    nanti kalo ada masa, nak tgk lah yong buat cupcake yg comel tu...

    -kakti

    ReplyDelete
  3. to mr hubby..

    hehehe.. deco memain jer... hasil hadiah besday.. tq daun keladi.. bebila kasi ler lagi.. wakaka..

    to kakti...

    sesama.. resepi jer yong bagi.. tapi yang nak jadi ke tak jadi nyer, tengok tangan org yg buatnyer la... ewah2 dah bleh wat jamuan ekk.. tahniah.. huhuhuu...

    ReplyDelete