Pages

Thursday, December 25, 2008

Ina datang umah...

Salam...


Aku seronok sangat dapat jumpa ina yang dah lama sangat aku tak jumpa... dah 6 tahun lebih aku tak jumpa.. last sekali jumpa masa aku still kejer kat IKIP Kuantan dulu... dia ngan family on the way ke JB.. sempat gak singgah jumpa aku kat umah mama kat Bahau..

Thanks sebab sudi singgah..
Kebetulan sampai umah tengah hari n lauk pauk kenduri Ikin ada.. So, jemput sekali la makan tengah hari.. makan jerla apa yang ada.. mintak maap ler serba kekurangan... aritu breakfast dah masak nasi lemak.. tengah hari plak tak masak sebab bebudak nie memang kalau makan nasi lemak berulang2 sampai petang.. hehehee.. Ina ajak pi Kuantan..

Insyaallah panjang umur n ada rezeki, kalau cuti panjang nanti sampai la aku kat Kuantan tu.. Aku pun memang suka pi Kuantan tu.. Mengenang kembali saat2 dating ngan Mr Hubby dulu.. wakakaka...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment