Pages

Saturday, January 03, 2009

Sejukk...


Salam...

Adehhh.. aku tak tahan tul sejuk.. maklumlah aku ni owg kampung.. mana biasa musim winter nie... kalo tgh ari kat luar tu, bleh la tahan... dlm 20 cel.. kalo pagi or mlm, adeh 7-10 cel kat luar tu.. dah puas pasang heater n berbungkus2 badanku.. tapi still sejuk.. aku risaukan irfan jer.. aku berdoa pdMu Ya Allah, berikan kesihatan yang baik kepada seisi keluargaku... Aminn...

Ni gambar bebudak ni possing masa keluar nak beli brg dapur jumaat aritu.. Irdina sibuk ajak tgk wayang.. huhuhu.. anak sapa la tu.. dulu pernah bwk sekali kat One Utama tgk Kungfu Panda.. Ermm.. nanti2lah bila free sket.. windy n sejuk kat luar tu.. bile dapat masuk masuk shopping kompleks, rasa lega sket.. sebab kurang sejuk... hehehe..




Keyla, taktau nak tulis apa lg.. Salam...

No comments:

Post a Comment