Pages

Monday, February 16, 2009

Buku masak2...

Salam...
Aritu aku janji nak tempek gambar buku2 yang aku beli kat Carrefour The Avenues... Sib baik teringat balik... ader la beberapa bijik yang aku beli... masa belek2 cam best jerla kan... pas beli, nengok cam biasa jer... anyway, buku ni bukan abis kena makan pun kan.. tak salah ler kite simpan wat koleksi... Masa aku tengah dok belek2 buku tu dalam carrefour lagi, si Irdina dah kelepet2 muka surat buku tu.. resepi yg berkenan kat mata dia ler tu... hehehe... balik umah, aku suruh plak Mr Hubby kelepet resepi yang dia nak aku wat... ader la beberapa.. tapi baru satu resipi aku wat.. wantan... tapi tu pun aku dah ejas sket2 ikut tekak aku ler... tekak melayu nie... Yang dalam kotak tu, resipi yang dia tulih atas kad2 kecik... depan dia bahan2, belakang dia cara2 nak buat... tapi sume resepi pemanis mulut yang jadik feveret bebudak lerr... tapi kad2 dia memang comey2... tapi ni bukan aku beli kat Carrefour, aku beli masa sekolah Irdina bagi katalog senarai buku2 tuk bacaan tambahan... Irdina ader la beli buku princess, tuk Irfan buku spongebob, ummi dia belasah ler buku nie... aku nie memang pantang nampak buku.. sume buku aku nak beli... kalo dapat buku citer, lagilah.. tak noleh belakang dahhh... hehhee.. Tu jerla koleksi aku kat sinii.. eh lupa plak, ader satu agi... buku chef Su Chan.. Cake Temptation... lenkali la aku tunjuk keyy... Sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment