Pages

Thursday, February 12, 2009

Masak2 orang tak larat...

Salam...

Dalam dok berhibernate ngan tak larat tu, aku masak gak cecampak... sikit2 jerla.. yg lenlain, delivery order maa...

Karipap ni buat sebelum demam tu teruk.. jadinyer, aku frozenkan... Mr hubby ler goreng n wat tuk breakfast tuk 2-3 ari... ari ke-4 Irdina tanye mane karipap? hehehe.. dah abisla kann... kemain sedey dia.. ari2 dapat mkn karipap tetiba dah takder... janji ngan dia, ummi dah sihat nanti ummi wat lagi...

Vege tempura ni dibuat sebab dah taktau nak masak sayur aper... tetiba bebudak ni amat ler suka... diorg cakap cam ayam... hehehee.. belasah jerla nak... asal korang nak makann...

Ader hari rasa cam dah sihat sket.. tapi tak larat nak masak berat2.. So, wat ler wantan nie... tapi wantan ku ini jadi huduh.. tak cantik terbentuk pun.. serabut jerr.. saper ader petua nak bagi wantan ni jadi cun yer? wat popiah lagi senang kot.. gulung jerr... hehhehe... bebudak ni tak makan sangat pun.. mak budak n bapak budak ni yang perabihkan...

Ni masak semalam.. sebab dah lame tak masak nasik... so wat Nasi hujan panas, ayam masak merah, daging masak kurma n acar mentah...


Sekianlah tuk hari nie... Wassalam...

2 comments:

  1. aikk kak... masih tak sehat lagik ka?? da makan ubat lommm?? kang kena injek doktor kang!! hehehe!!

    akak nak wantan nampak cun ek?? akak kena kasik make up skit wantan tu.. pastu kasik blusher kaler pink.. kakakaka! larikkkkkkkk!!!

    ReplyDelete
  2. jiya, cuba jiya jadi mekap artis kat wantan akak.. sure cantik kann.. tapi kening jgn cukur arr.. tak baikk.. hehehe..

    ReplyDelete