Pages

Sunday, March 15, 2009

Fish Fillet, Baked Carrot n Potato and Shrimp Salad ....

Salam...
Arini masak western plak... akibat kempunan nak makan kat Chilis semalam... maner taknyer, org beratur tunggu meja sampai keluar kedai... oit, tak kuasa ler nak tunggu... lamer tul tak makan Fish n Chip nie... Tak letak name Fish n Chip sebab takder chip... hehehhe... wat baked carrot n potato jer... nak kurangkan minyak la, kononnyer.... tapi, atas dia dok tabur cheese bagai... manerla lemak tak menebal... huhuhu...


Resipi ikan tu aku amik kat tenet n ejas2 ngan aper yg dok ader dlm gobok aku... biasa aku beli yg dah siap tuk digoreng tue... kat msia, aku biasa gune cap Pacific West... masa pi carre4 semalam, ader offer plak white fish fillet nie... Dia pack sekali 2 bungkus...satu bungkus ader 4 fillet yg besar... bolehla tahan rege dia... lebih kurang beli satu percuma satu la... so, tepung salut dia tu kena la wat sendiri kan... aku belasah jerla... pastu wat baked carrot n potato... shrimp salad tu balance yg semalam nyer dinner... hehhee.... dari membazir, baik ulang tayang... silappp... ulang makann... pastu makan ngan tartar sauce n sos cili... yummy2... jom dinner...

Sekian, wassalam...


No comments:

Post a Comment