Pages

Wednesday, March 18, 2009

Pulut Kuning, Sambal Ikan Bilis n Kari Telur...

Salam...
Jenuh pikir nak masak per rini... Teringat Mr. Hubby cakap, makan pulut n sambal bilis pun beshh... hehehe.. cun gak tue.. tapi aku tambah agi satu menu.. kari telur... ader kuah sket kan... bleh makan pulut banjir... ehhh ader ker.. biasa makan roti canai kuah banjir aderla... belasah jer la Cik Senahh... Resipi pulut sama cam wat pulut serimuka tu.. resipi Kak As Nz.. dek kerana kesenangan nak wat, dah berkali2 aku wat pulut nie... sebab anak2 aku sume antu pulut.. makan gitu2 jer.. takyah boh paper... Mr. Hubby pun cakap, ok elok jer pulut nie... kalo tak bgtau, org pun taktau aku masak care modenn... hehhee...

Jom makann...
Sekian, wassalam...

4 comments:

  1. Ayu..rajin tui ko masak...terliur aku

    ReplyDelete
  2. heehe.. biasa ler eny.. dah dok memerap kat umah jerr... nak wat per lagi... makan tido jerla... nak makan, kena la masakk... wakakaka...

    ReplyDelete
  3. argghh sedapnya sambal ikan bilis.. nyum nyum. makan nasik lemak hiskkk

    ReplyDelete
  4. betul3.. alamak, dok sebut2 nasi lemak ni yg lemah nie... i likeee... :)

    ReplyDelete