Pages

Monday, April 27, 2009

Salad Buah, Grilled Fish Fillet n Potato Salad...,

Salam...
Pagi ni masa tea time ntah naper perut ku rase lapo sesangat... nak kate tak breakfast, dah breakfast... so, aku pun wat la kudap-kudapan yang konon2nya sihat nie... makan berdua ngan Irfan... salad buah ... buah yg ader dlm fridge aku cuma anggur n strawberry... abih ati anak teruna aku tu dapat makan buah anggur nie... bukan per, aku jarang beli anggur sebab risau kalo Irfan makan banyak dia batuk n semput... tapi skang dia dah faham... kalo cakap kat dia makan sket, dia pon makan sket jerr... dia pun serik agaknye masuk spital aritu..


Arini lom rase nak makan nasi.. diettt.. hehehhe... jadiknye sume owg kena ikut program diet ku.. kejam takk? acah jer la... takder maknenya berdiet bagai... memang spesis kembang... sebenarnya memang aku n Mr Hubby suke gak makan western n simple2 nie... n aku mmg suke makan masak2 yg grilled or bakar2 nie... ayam, ikan, udang, sume aku sukee... kebetulan Irdina pun suka bangat ngan sayur salad plus carrot n fish fillet nie... sebab tu la masak2 gini dah berapa kali ntah masuk entry.. mahap lah yer kengkawan kalo dah busannn... hehhe... dah tekakku gini, nak wat cemana kann... bab Irfan dun worry, sume dia makan... kakak dia jer yg cerewet skett... payah nak makan... layannn jerla yea... Grilled Fish Fillet n Potato Salad...


Sekian, wassalam...

2 comments:

  1. salad buah tu letak ape yong...? cambest je siap ade coklat rice lagik...

    ReplyDelete
  2. Kak tie, salad tu yong pakai mayo jer... tapi ader gak yg wat pakai yogurt low fat.. pastu kalo nak masam2 sket bleh perah lemon sket ker.. nak manis leh tambah brown sugar skett... ejas2 ler.. eksesori leh ikut suke.. kekacang n kismis pun sodap gak..

    ReplyDelete