Pages

Sunday, June 14, 2009

Aktiviti minggu ini...

Salam...
Selamat ari Ahad... Jumaat n Sabtu memang takder entry masak2... sebab aku cuti masak... wakakaaa... jalan2 carik makan jer... Jumaat malam pas maghrib, keluar gi Fahaheel... bukan nak beli apa2 pun... barang dapur pun tak pergi beli, sebab stok banyak lagi... just nak sedut udara panazz... huhuhuhu... layan jerla yer... Ni lunch yang selamba badak jer... malas giler... Lulu Fahaheel...
Kedai2 kat Fahaheel... sana sini pampang poster sale... summer sale... Kedai emas, jgn cakap ler... bersepah n berderet2... tapi kitaorang malas nak jelan ke depan lagi nun... patah balik... kat depan sana lagi banyak emas... bukan ujan emas ekk.. kedai emas... tgk ar kedai emas ni, siap ader gambo Salman Khan lagi... muakakkaka... tak semenggah tul... Muka tak sabo nak makan... sebab pas makan baru bleh main... sebenornya tak sabar nak main... Ummi n Abah nyer dinner... bebudak makan nugget jer... iced mocha Cinnabon, Philly chicken sandwich n Chicken salad from Kudu... kelako ekkk name kedai dia, Kudu... Ngeee... Pas bebudak ni makan n puas main, kami pon jalan2 tepi pantai... puas ker main? kalo bab main, memang tak puas bebudak nie... mmg kalo boleh, nak tido situ jer kan... huhuhu... jalan2 tepi pantai yang gelap gulita... angin pantai malam yg panazzz... tu pun ader gak yg dok melepak... ghindu plak aku kat Teluk Cempedak... tempat lepak zaman muda ngan housemate n kroni masa keje IKIP dulu ... jalan2 tepi pantai, malam minggu ... makan eskrim McD... wakaka... kadang2 dating gak ngan Mr hubby kat situ... ekekke... tapi siang2 ekkk... :) Centrepoint dari seberang jalan... Bangunan Starbuck Fahaheel... betul2 tepi pantai... Panasss jer muka ni masa jalan2 tue... terik betul muka ni aku rasa... orang jalan2 tepi pantai malam2, kena udara sejuk berangin kan... muka ni pon dah kering semacam... tempek SKII pun tak jalan... kesat cam kertas pasir jer aku rasa muke nie... huhuhu... Abis jalan2, balik umah titunnn... Sabtu nak kuar lagi... nak pi mana pulak ekk? tak kemana pon... nak pi makan2 n santai2 gak... sekianlah tuk arini... Wassalam...

No comments:

Post a Comment