Pages

Sunday, July 19, 2009

Baru Tangan Ajerr...

Salam...
Selamat ari senin.... arini entah nak masak aper pulak lerr... fenin la feninn... dalam dok fenin2 nie, korang musti lagi fenin baca tajuk entry tu kann... apo kobondo la acik ni buek... ye tak? nak kena tangan ker aper... ehehhe...

Aku kebosanan tahap cipan... cipan pong tak buhsan cam aku nie... uwaaa... tak sabo nak tunggu ujung minggu... walhal minggu baru, baru jer start... teruk tul kann... tu la projek aku semalam... aku baru sempat jahit tangan ajer... tengkuk n keliling baju tu lom buat lagi... tu pon kalo rajin ler kann... baju tu, baju Irdina... saje nak buang masa, aku pon godek2 sulam manik kat baju tu... ngeee...

Tadaaaa...

Huduh la sket sebab jarang sangat buat... dah lama tak prektis... ni pon takder prektis2.. terus jahit jer... draf design pon takder... main redah ajer... huhuhuhu... last sekali buat pon tuk baju raya last year... baju raya Irdina jer aku buat... sebab kecik jer kan... baju aku, malas... sebab teramat ler beso... ekekke... belasah jerla kan... bukan jahit baju owang pong... baju sendiri jer... senget benget ker... tak kemas ker... tak ketat ker... tak centre ker... tak same beso ker... tak balance ker... hentam ajerla cik senah... huhuhuhu... tuk my dear mum n sister, u olls punyer dah siap ker? anto jahit kat Somban ke jahit sendiri? ada yang berminat nak tempah kat aku ker? muakakka... gelak guling2... sure takder sape yang sanggup... bagi free pon takmo, ye tak... ehehhe...

Yang ni, dua2 belah tangan...

Sekianlah selingan tuk arini... Wassalam..

No comments:

Post a Comment