Pages

Sunday, July 05, 2009

Sepetang Jumaat di Al Kout n Al Manshar...

Salam...
Jumaat hari tu baru la kami kuar umah... sebab barang dapo dah kering... kami ronda2 Al Kout n Al Manshar jer pon... Sempena besday Irdina n Irfan kami pun bawak ler diaorang tgk wayang... kebetulan Ice Age 3 tgh ditayangkan... sesuai sangat ler kan dengan budak2 nie... kali ni tengok wayang, kurang sket la rengek dia... sebab citer kartun... kusyuk sket la diaorang tgk berbanding ngan citer Night At The Museum 2 aritu... citer dia okla jugak... kelakar... tapi yang paling syiok, babak binatang katun tu bercium pun dia CUT... dasat tak dasat? wakakaka...
Pose depan poster...
Tiket...
Selain popcorn, ni la kudap2 kitaorang... Nachos with Cheese...
Poster n antara babak2 dalam citer nie....
Pas tgk wayang kami pusing2 Al Kout jap... aku ronda2 tgk sales... kot2 ader yang berkenan boleh la beli apa yg patut... last2 balik tangan kosong sebab sume biasa2 ajer... sementara aku ronda, Mr I jaga anak2 kat indoor playground dalam tue... hehehe... tq ek laling... pastu, pergi Al Manshar jap, jengah Villa Moda... pun takder yg terkenan dek hati... pastu balik semula ke TSC Al Kout n beli barang dapo... masa tu jugak ler beli kek kecik, cookies tu... beli gak donut nie... huhuhuu...

Banyak betul selera kanak2 nie... kalo makan abis aku tak kisah... takut nanti membazir ajer... alhamdulillah memang abis diaorang makan... kek kecik besday Irfan jer tak abis... makan semulut ajer... pastu takmo dah.. agaknya muak makan masa beli kek kakak ritu... cookies tu plak, dah tinggal separuh balang... sebab ummi dia pon tumpang dua kaki makan... :)

Itu ajerla cite jalan2 minggu lepas... sabtu dok umah... sebab Mr I kena masuk plant... minggu ni plak, ape plan yer? lom ader agi... ikutkan ati malas kuar umah... panaz giler nie... tapi busan gak terperap dlm umah... tgkla dulu cemana... sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment