Pages

Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan Buat Teman2 Blogger n FB...

Salam...
Marhaban... Salam Ramadhan buat teman2 Blogger n Facebook di seantero dunia... Sempena bulan baik dan penuh barakah ini, aku ingin memohon ampun dan maaf atas salah silap aku sepanjang mengenali kalian semua...


Buat teman-teman lama, terutama teman2 zaman persekolahan... SMK n SMTI ... andainya suatu ketika dahulu aku pernah terkasar bahasa... rasanye memang selalu la kot... sebab aku ni mmg kasar orangnya... huhuhu... mengguris perasaan dan menyakiti hati kalian, daku memohon ampun dan maaf... maklumlah masa itu muda dan belia... kadang2 tidak rasional, kadang2 terlalu mengikut perasaan dan kadang2 mengikut darah muda... harap dimaafkan...


Buat teman-teman zaman dah kerja... teman2 dari MRSM dan IKM... tak kira di mana jua anda berada... ampun maaf dipinta... salah silap masa sama2 menjalankan tugas... salah silap masa bergurau senda... salah silap masa dok sama2 bertungkus lumus abiskan Dip Ed... harap diampunkan....

Buat teman2 baru n geng2 blogger... walau kita tak pernah bersua muka. (ada gak yang dah pernah bersua :) .. terima kasih tak terhingga atas layanan mesra dan sokongan... mohon maaf atas segalanya... sesiapa yang sudi, silalah angkut kad kat atas... gambar tu ambik dari bawah pokok kurma kat sini :) ... Yang nak bukak pose, silalah amik kurma yg shedap ini nie... ehhehe...

Semoga bulan yang mulia ini akan lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya... moga bulan penuh barakah ini, kita kan dapat melipat gandakan amalan kita.... Salam Ramadhan buat semua... Wassalam...

5 comments:

  1. salam ramadhan aymy... k.moi nie kan..dah smpi malaya... liat tul nak update blog...sabor je la...

    ReplyDelete
  2. K Moi, kita kalo dah sampai malaya... cam tak cukup tanah dibuatnya... sume tempat nak pergi... sume benda nak buat... ekekke...

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan juge aymy...sue pun nak minta maaf kalo ader tersalah kate spjg kite kenal2 kat dunia maya nih yerr..smg bulan ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita bersama...

    Sue amik kad nih.nanti tepek kat blog eh..kat koleksi kad.hehe..
    mekasih byk2...selamat berpuasa..

    ReplyDelete