Pages

Sunday, August 21, 2011

AND the winners goes to....

Assalamualaikum...
Kembali bersiaran setelah seminggu tak sempat nak update... Mintak maaf sesangat bagi mereka yang menantikan keputusan GA tempoh hari... Terima kasih tak terhingga bagi semua yang sudi menyertai...

Terdapat 29 penyertaan... Daku dah randomkan kesemua peserta dan berikut adalah nombor penyertaan kesemua peserta untuk kategori pembaca dan follower...
  1. Aisyah
  2. Kak Deeja
  3. Kak Ina KL
  4. Kak Ieda
  5. Sri Rahayu Mamat
  6. Jaa
  7. Lovely Kitchen
  8. MamaFN
  9. Mer
  10. Vanilagirls
  11. Rusna
  12. Huda
  13. Cik Rose Cute
  14. Abazilah
  15. Azatie Sayang
  16. Fieda Rafli
  17. The Giveaway Stuff
  18. Kak Nor
  19. Farz Zull
  20. W4w4d33
  21. Ain Hinata
  22. Mommy Nana
  23. UmmiUmaira
  24. Nur Syahida
  25. Cik Puan Hady
  26. Fadzillah
  27. Pausi Pendi
  28. Ika
  29. Bitter Sweet
Daku menggunakan True random number services... Bagi kesemua pembaca dan follower, pemenang bagi hadiah ini...



ADALAH peserta Jeng Jeng Jeng....

Pemenangnya Kak Deeja dari www.deeja-anakdesa.blogspot.com from Taiping... Kebetulan Kak Deeja ni pulak adalah orang pertama yang entry GA ni... Terima kasih yer kak... Kak Deeja nanti bagi alamat nak posto2 ole-ole yer...

Ini pulak penyertaan bagi follower untuk kategori BONANZA... ada dua pembaca yang bukan follower... So, penyertaan tinggal 27 ajer...

  1. Sri Rahayu Mamat
  2. Farz Zull
  3. Kak Ieda
  4. Cik Rose Cute
  5. Kak Deeja
  6. Fadzillah
  7. Rusna
  8. Jaa
  9. MamaFN
  10. Mer
  11. W4w4d33
  12. UmmiUmaira
  13. Cik Puan Hady
  14. Lovely Kitchen
  15. The Giveaway Stuff
  16. Nur Syahida
  17. Azatie Sayang
  18. Bitter Sweet
  19. Ika
  20. Fieda Rafli
  21. Huda
  22. Abazilah
  23. Kak Ina KL
  24. Vanilagirls
  25. Kak Nor
  26. Mommy Nana
  27. Ain Hinata

Pemenang bagi kategori bonanza dengan hadiah ini



ADALAH...

Pemenangnya ialah Kak Nor dari www.secubitgaramnor67.com ... Kak Nor ni from Terengganu... Kak Nor, jangan lupa bagi alamat yer... Tenkiu jugak untuk akak sebab sudi memeriahkan GA daku yang tak seberapa nie...

Tahniah kepada kedua-dua pemenang... Kepada yang belum bernasib baik, jgn putus asa... Insyaallah ada rezeki, daku anjurkan lagi GA untuk kali seterusnya.... Terima kasih tak terhingga buat semua yang sudi drop by dan sudi menyertainya... Moga ukhwah yang terjalin akan kekal selamanya....

Sekianlah entry tuk kali ini... Hadiahnya akan dipos ASAP setelah dapat alamat pemenang2 tadi... Sekian, Wassalam...

6 comments:

  1. owhhhhh nombor dua puluh ampattt takde ong maaaaaa huwaaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aahhaha... takpela, i blanje u makan eskrim eh... hihii...

      Delete
  2. Assalamualaikum Ayu....

    Tak sangka akak jadi pemenangnyer..nanti akak kasi alamat ye.Akak pm kat fb ye.Terima kasih banyak2 ye Ayu...

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. tak terkata!!! tak ingat langsung dah ke GA ayu ni.. masa join aritu dah la last day.. alhamdulillah.. rezeki Ramadhan Al Mubarak buat K.Nor sekeluarga.. mekasih banyak2 kepada Ayu yg menganjurkan contest GA ni, semoga dimurahkan rezeki Ayu sekeluarga dan tahniah juga buat deeja.. hehe

    mekasih banyak2 ayu.. mmmmmmmuah!! add k.nor letak kat inbox fb ya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama... Terima kasih atas doa... :)

      Delete