Pages

Friday, July 17, 2009

Marble Cheese Brownies n Roti Jala Kari Ayam...

Salam...
Selamat ari Jumaat... weekend la kat sini... arini ada jemputan makan2 sempena besday anak bos Mr I... Mr. Mazlan nyer dotter... so, aku pong merajinkan diri ler wat pot luck... ngeee... bukan wat mende luar biasa pon... yang biasa2 ajer...

Dah lama aku nak try wat marble cheese brownies nie... tapi kalo buat saja2 nak makan , memang lambat ler nak abis... takut kang sampai kuar sarang labah2 tak abis2 agi brownies tu... so, kesempatan ni la aku amik tuk buat... boleh makan sket n bawak pi pot luck... tapi, ade insiden sedih masa wat brownies nie... entah cemana masa baru2 angkat pas masak tu, glove kain yg aku pakai nak angkat loyang tu bergesel ngan tengah2 loyang tu... adoyaiii nak nangis aku... berlopak tengah2... lupa plak aku nak amik gambo... uwaaaaa... yang dapat diselamatkan cuma keliling tepi dia ajer... adussss... yang tu aku bawak gak ler pi pot luck... yang berlopak tu makan kat umah...16 ketoi jerla yg dapat diselamatkan...

Yang dapat diselamatkan pon dah kena gesel sket2... mmg hampeh betul aku nie...

Sebelum kebakaran...
Pastu wat sketla roti jala... ngan kari ayam... ayam n ubi kentang aku potong kecik2 n ayam tu pakai part dada... sebab nak bagi senang masa nak cicah roti jala tu...

Masa menebar...
Siap nak packing...
Kari ayam...
Layan ajerla yer... kalo nak makan, jom ikut pi party... sekianlah tuk arini n maybe tuk sehari dua... hehhehe... sejak dua menjak ni malas tul nak masuk entry... sebab tak berapa nak masak sgt... ekekkeek... jumpa lagi... papai... wassalam...

No comments:

Post a Comment