Pages

Sunday, May 03, 2009

Garlic Black Pepper Prawn n Fettuccine in Creamy Mushroom Sauce...

Salam...
Selamat ari minggu... arini dinner masak pasta jer... lom rase nak makan nasi putih... ingat esok or lusa baru masak nasik putih kott.... so, dok belek2 buku resipi tu cari menu beshh... terjumper la resipi fettucinne in creamy mushroom sauce... macam nampak lemak berkrim jer... walaupun pon badan nie dah penuh ngan lemak, i tak kire... nak jugakk... ekekke...

Eksesori dia aku masak ler garlic n black pepper prawn... senang jerr nak wat dia... resipi tuk dua2 ni, nantila aku tempek... malas nak menaip arini...

Dah siap masak masa tgh ari td... bebudak n mak budak ni pon dah rasmi makan... memang creamylicous... hehehe... tapi aku tak leh makan bebanyak... cepat muak... Irdina siap kate boleh tak esok ummi masak lagi... wakakaka... dia kate nanti malam nak makan lagi... hehehe.. bukan senang anak dara aku tue nak mintak makan... berkenan kat tekak dia ler tu... darah mat salleh n italiano maner la anak aku tu dapat... adik tak banyak songeh.. sume dia telan.. hehehe...
Sekianlah makan2 tuk arini... Sekian, wassalam...

2 comments:

  1. aymy menggoda la fettuccine tu... so creamy gitu...cepat tempek resepi..he..he

    ReplyDelete
  2. sedapnya fettuccine ni..tapi anak-anak tak suka yang creamy mcm ni..

    ReplyDelete